Winkelwagen € 0.00 0
Door u toegevoegd

Klantenservice

Heb je een vraag? Dan adviseren wij jou eerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.

Vragen over bestellen

Aan welk formaat moet mijn foto voldoen voor de fototaart

Inprincipe kun je iedere foto opleveren.

De foto wordt geplaatst op formaat 18cm x 18cm, maar wordt opgerekt indien nodig.

Foto’s welke via mobiele telefoons en camera’s genomen zijn, worden zonder kwaliteitsproblemen op de taart gezet.

Hoe kan ik betalen?

U betaalt uw gebak gewoon in de winkel bij de kassa. Betalen kan op de manieren zoals u normaal ook gewend bent.

Hoe geef ik wijzigingen in mijn persoonlijke gegevens door?

Als u ingelogd bent, staat boven in het scherm de knop 'Accountgegevens'. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Welke winkels doen mee aan de online gebakbestelservice?

U kunt in al onze winkels uw bestelling ophalen. Tijdens het bestellen maakt u een keuze uit één van onze winkels. Wij leveren het door u bestelde gebak af in de door u geselecteerde winkel.

Hoe, wat en tot wanneer kan ik nog wijzigingen in mijn bestelling aanbrengen, of deze zelfs annuleren?

Zolang u nog bezig bent in het bestelproces en nog niet op ‘bestellen’ heeft gedrukt, kunt u alles nog wijzigen of verwijderen. Daarna is wijzigen alleen nog mogelijk door de bestelling eerst te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling in te voeren.

Is het ook mogelijk om mijn bestelling te laten bezorgen?

Helaas, u kunt uw bestelling alleen ophalen.

Kan ik mijn inlognaam en wachtwoord van andere webshops van DekaMarkt ook gebruiken voor DekaGebak?

Ja, dat kan. Als u al klant bent van onze Boodschappenservice of DekaWijnmarkt, kunt u met uw reeds bestaande inlognaam en wachtwoord op alle 3 de websites inloggen.

Vanaf welk tijdstip kan ik mijn gebak op mijn afhaaldag ophalen?

U kunt uw gebak vanaf de opening van de winkel ophalen.

Hoe kort van tevoren kan ik mijn bestelling doen?

Tussen bestel- en afhaaldatum zit 1 werkdag. In de kalender bij het bestellen kunt u altijd zien wat de eerstvolgende mogelijke afhaaldag is. Doordeweeks geldt: vandaag voor 10:00 uur bestellen, is morgen ophalen in uw DekaMarkt naar keuze.

Welke actie moet ik ondernemen als ik geen e-mailbevestiging heb ontvangen van mijn bestelling?

U ontvangt pas een bevestiging per e-mail als u uw order heeft afgerond. Indien u daarna geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen kan dat diverse oorzaken hebben.

  • Er staat per abuis een typefout in uw e-mailadres; controleer bij uw accountgegevens of het daar getoonde e-mailadres correct is, zo niet dan kunt u hiervan een melding maken via het contactformulier.
  • Uw bestelling is niet goed bij ons aangekomen: log in en kijk bij ‘Bestelhistorie’ of uw bestelling erbij staat. Is dit niet het geval dat moet u opnieuw bestellen.
  • Uw postbus is te groot waardoor e-mailberichten niet (direct) in uw postbus komen.
Wat moet ik doen als ik nog andere vragen heb over mijn bestelling of over DekaGebak?

U heeft diverse mogelijkheden om ons te bereiken.

 

  • U kunt bellen naar onze afdeling klantenservice (telefoonnummer 088-3135555).
  • Per e-mail door het invullen van het contactformulier op deze website.

 

Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

DekaMarkt maakt gebruik van cookies
Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.