Klantenservice
Heb je een vraag? Dan adviseren wij jou eerst te kijken bij de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet bij? Vul dan ons contactformulier in. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met jou op.
Vragen over bestellen
Inprincipe kun je iedere foto opleveren.
De foto wordt geplaatst op formaat 18cm x 18cm, maar wordt opgerekt indien nodig.
Foto’s welke via mobiele telefoons en camera’s genomen zijn, worden zonder kwaliteitsproblemen op de taart gezet.
U betaalt uw gebak gewoon in de winkel bij de kassa. Betalen kan op de manieren zoals u normaal ook gewend bent.
Als u ingelogd bent, staat boven in het scherm de knop 'Accountgegevens'. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen.
U kunt in al onze winkels uw bestelling ophalen. Tijdens het bestellen maakt u een keuze uit één van onze winkels. Wij leveren het door u bestelde gebak af in de door u geselecteerde winkel.
Zolang u nog bezig bent in het bestelproces en nog niet op ‘bestellen’ heeft gedrukt, kunt u alles nog wijzigen of verwijderen. Daarna is wijzigen alleen nog mogelijk door de bestelling eerst te annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling in te voeren.
Helaas, u kunt uw bestelling alleen ophalen.
Ja, dat kan. Als u al klant bent van onze Boodschappenservice of DekaWijnmarkt, kunt u met uw reeds bestaande inlognaam en wachtwoord op alle 3 de websites inloggen.
U kunt uw gebak vanaf de opening van de winkel ophalen.
Tussen bestel- en afhaaldatum zit 1 werkdag. In de kalender bij het bestellen kunt u altijd zien wat de eerstvolgende mogelijke afhaaldag is. Doordeweeks geldt: vandaag voor 10:00 uur bestellen, is morgen ophalen in uw DekaMarkt naar keuze.
U ontvangt pas een bevestiging per e-mail als u uw order heeft afgerond. Indien u daarna geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen kan dat diverse oorzaken hebben.
- Er staat per abuis een typefout in uw e-mailadres; controleer bij uw accountgegevens of het daar getoonde e-mailadres correct is, zo niet dan kunt u hiervan een melding maken via het contactformulier.
- Uw bestelling is niet goed bij ons aangekomen: log in en kijk bij ‘Bestelhistorie’ of uw bestelling erbij staat. Is dit niet het geval dat moet u opnieuw bestellen.
- Uw postbus is te groot waardoor e-mailberichten niet (direct) in uw postbus komen.
U heeft diverse mogelijkheden om ons te bereiken.
- U kunt bellen naar onze afdeling klantenservice (telefoonnummer 088-3135555).
- Per e-mail door het invullen van het contactformulier op deze website.
Wij doen vervolgens ons uiterste best uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.